Wednesday, January 11, 2006

Rant rant rant.....

Jag verkligen HATAR D-Link!!!

Sitter hos en kund just nu (Japp, jag horar på fritiden med...) och ska fixa till hans trådlösa nätverk jag installerade här för ett tag sen
Och varje gång jag jobbar med D-Link prylar kommer jag ihåg varför jag själv slutade att använda det för flera år sen............

Men men.....nu funkar skiten igen iaf
Dags att dra sig hemåt och hålla kväll.....har varit en lång dag, har varit igång sen 6 imorse

Jag vill hem och få maten serverad och sen mysa och hångla i soffan en stund innan det är läggdags

Antar att jag får nöja mig med att komma hem :s

2 Comments:

At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said...

"Jag vill hem och få maten serverad och sen mysa och hångla i soffan en stund innan det är läggdags"

Så vill jag också ha det, men är det någonsin verkligen så

 
At 11:02 PM, Blogger Brasved said...

Jag förstår inte vad folk har emot D-link.. jag kör det hemma, och det har funkat klockrent hela hösten. Men så är jag ju bara en glad amatör, visserligen...

 

Post a Comment

<< Home