Wednesday, January 11, 2006

Läggdags

Idag ska jag försöka komma i säng innan midnatt
Eller i säng är jag redan, jag menade komma till ro.
Slänga ner burken på golvet och försöka sova

Jag pimpade ju lite för Friends hemsida igår (det var igår va'?) och jag gör det idag igen eftersom jag gillar deras arbete
Gillar det så mycket att jag idag påbörjade Operation Övertalning på min kära (?) chef för att firman ska sponsra
Får se hur det går.......han är så snål att han skriker när han skiter
Jag ringde också till Friends kontor i Göteborg och bad dom skicka ner lite informationsmaterial som jag kan spika upp på väggarna på jobb för att pimpa lite mer och kanske får någon att bli månadsgivare precis som jag :)

Nu ska jag lägga mig och somna in till lite Stand-up comedy. Tror det blir Lewis Black idag eller eventuellt Rodney Carrington

Natti natti :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home