Monday, January 09, 2006

fortsättning......

eftersom jag inte riktigt tänkt klart och kan formulera det hela ordentligt så blir det lite lösryckta tankar......

Är det bara jag som har en mor som lite då och då diskret påpekar att det börjar bli dags för mig att bli vuxen, skaffa käring, villa och barn....??
Mest troligt mest för att hon vill bli farmor, antar jag

Men ändå....

Och det är inte bara det...

utåt sett så är jag ett kap ;)
(Japp, skönhet sitter i betraktarens öga) ser ok ut (dock lite smal trots mina matvanor), har vad man kan anse vara ett bra jobb (som jag inte vill ha), är ganska social och trevlig (när jag känner för det)
Och då tycker folk att det är konstigt att jag är singel

- Amen, du borde väl kunna träffa någon
- Är du f o r t f a r a n d e singel??
- Börjar det inte bli dags för dig nu, IT Horan ?

Att jag är singel stör nog omgivningen mer än mig

6 Comments:

At 5:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Men snälla horan, guldskor is da shit denna vår och sommar, har du inte förstått det?! ;-)

 
At 5:39 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Sorry, Virvla lilla
Har ingen koll på sånt.... :)

 
At 11:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Nåja okej, jag tycker om dig ändå, trots detta!

 
At 11:26 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Tack :)
Känns skönt att mina tillkortakommande inom vårens mode inte ställer till det i vår vänskap ;)

 
At 11:43 PM, Blogger Stora Morran said...

Stick in there mate! Låt dem inte sätta sig på dig!

 
At 1:09 PM, Blogger :sericea: said...

jag var singel i tre år o mamma hade gett upp hoppet om mig. sen när jag träffade en kille blev hon så till sig så hon ställde sig på balkongen o ropade ut över grannskapet att jag hade en pojkvän. jag undrar vem som var mest bedrövad under dom tre singelåren. jisses... :o)

 

Post a Comment

<< Home