Wednesday, March 01, 2006

Klydderöv

Råkade slarva bort mina ögonglas idag
Lite trist faktiskt

För att vara ärlig är jag ganska bra på att göra av med glasögon
Ifjol försvann två par Sillouetteglasögon, jävligt shyssta bågar men dock lätta att göra av med

Första paret glömde jag på biltaket och körde iväg
Plockade ut ett par nya på hemförsäkringen
Andra paret försvann när jag körde hoj med visiret öppet, tittade över axeln när jag skulle köra ut på motorvägen
Svoosch!!! Så blåste dom iväg

Tyckte det var lite pinsamt att ringa F-bolaget igen så det var bara att öppna lädret och köpa nya
Valde ett par schyssta JL bågar (lite fjortis-varning kanske, men dom var snygga)
Men som sagt, idag slarvade jag bort det paret

6 Comments:

At 10:55 PM, Blogger Stora Morran said...

Mista Hoe jag tror bestämt det är dags för ett senilsnöre.....

 
At 8:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Tänkte också upplysa om neongrönt senilsnöre, men nån hann före.

 
At 10:36 AM, Blogger IT-horan från Skåne said...

fick faktiskt med ett vitt senilsnöre till JL glasen
Kanske borde använt det...

 
At 9:04 AM, Anonymous Anonymous said...

klydderöv?

 
At 9:01 PM, Blogger crrly said...

Åååh, så där gör jag jämt med solglas. Går ner och badar med dem! Sen är det väääldigt ljust när man går upp... ouch.


Klydderöv är det roligaste skånska ordet!!! :D

 
At 9:02 PM, Blogger crrly said...

PS. Förresten kan man ju just därför aldrig köpa dyrare solglas än dem från bensinmackar. Likadant med pennor och tändare och paraplyer... och vantar och... tja.

 

Post a Comment

<< Home