Sunday, December 11, 2005

Söndag....

Snart en ny vecka i gruvan
Satte precis klockan på 05.58.......jävla tidigt, men det behövs tyvärr imorgon

Var iväg och spelade badminton imorse. Eller spelade och spelade, det är väl till att ta i
Två av oss är så otränade att vi dog redan under uppvärmningen och den tredje slet upp en gammal skada i ryggen, så det blev inte mycket spelat.
Körde hem till en av grabbarna för en lång frukost med nybakat bröd och kaffe istället. När vi satt där runt köksbordet så bestämde vi oss för att skita i det där med badminton (och annan sport) och istället hålla oss till fikandet som är mycket mindre ansträngande :)

Fan! Funderar fortfarande på det där sms:et igår
Men hon får höra av sig omhon vill något, jag tänker inte göra det
Det bara stör mig som fan

I sure can pick 'em :s
Har ännu ett lysande exempel på ett mähä jag dejtat

Jag och T var ute för ett par veckor sen
Hon var svårflörtad som fan, men till slut smälte hon för min charm (eller om det var som jag tröttade ut henne och hon gav upp kanske) i vilket fall som helst så bestämde vi att vi skulle ses nästa vecka.........
Bara det att idag så nämnde hon att hon inte kommit över sitt ex, och nu när han är tillbaka i stan efter ett halvår utomlands så..............
Behöver jag säga att det inte blir fler dejter med T??

Som jag sa här så är det bara fallfrukten kvar på marknaden nu
Dessvärre slogs jag av insikten idag att även jag är ju då ett halvruttet äpple som till och med ratas av kråkorna................jag kanske får tänka om..........

Dagens låt: Liza and Louise med NOFX

2 Comments:

At 1:16 PM, Blogger Stora Morran said...

Ho ho ho! Fallfrukt och halv ruttet äpple! Jag gillar din blogg kompis, du har en skön syn på livet. he he he

 
At 6:20 PM, Blogger ajja said...

Men duuu.. det låter som om du dejtar bara för att dejta och OM du skulle springa på någon som är rätt anser du dig ha tur. Snazen, Snazen.. Dejta mindre, och va me dom brudar du verkligen känner för. Dessutom finns vi smarta, snygga, urgenier till kvinnor kvar. Men vi skulle aldrig aldrig dejta någon som verkar speed dejta... (Duckar, flinar och viftar med vit flagg)

 

Post a Comment

<< Home