Saturday, December 10, 2005

Undran...

För ett par veckor sedan dejtade jag en tjej
Söt, trevlig, rolig och charmig..... :)
Vi har snackat lite efter det om att gå ut igen men inte fått ihop det med mitt jobb och hennes och så, men vi mailar och så varje dag (nästan)
Jag messade henne idag (sms) bara för att kolla läget
Hon svarade: Det är bra! Jag är på dejt. Kram

Varför svarade hon så?
Vill hon visa att hon kan "fixa" en dejt?
Vill hon att jag ska "back off" ?
Vill hon göra mig svartsjuk??

Spelar egentligen inte så stor roll, trots att hon hade ganska så många plus så är jag inte så speciellt intresserad av henne.....bara attraherad :p

Men jag funderar på det hon skrev
Skumt!!
Och jag som måste analysera allt till förbannelse....

7 Comments:

At 1:13 AM, Blogger Brasved said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 1:15 AM, Blogger Brasved said...

Det är ju ingen idé att jag försöker komma med nån analys, jag är lika kass på det som du (förmodligen betydligt sämre) :)

Men jag tycker det var taskigt gjort av henne att skriva så. Kan du inte fråga henne vad det egentligen va hon ville få sagt? Så vi vet :)

 
At 1:35 PM, Blogger ajja said...

Jag tror att hon skrev det för att visa att hon inte tänker fastna vid bara dig, att hon håller sina val öppna. Däremot så kunde hon ha skippat det där smset. Du behöver ju inte veta att hon dejtar andra halvan av stan åsså. Jamenar om hon mailar dig (det är väl inte bara du som mailar och hon som svarar?) så är det ju någonting hon vill. Frågan är bara vad, för det där smset va crapy.. Så fråga henne. Så vi vet :)

 
At 1:35 PM, Blogger ajja said...

Gomorron förresten :)

 
At 9:02 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Brasved: Mja, jag tänker nog inte fråga henne om det...

AjjaB: Som sagt jag tänker inte fråga henne vad hon menade. Att hon dejtar andra är väl ganska självklart, så det visste jag ju redan....tycker bara att det var fånigt och plumpt av henne att skriva det så

Hilda: Nope, hon har inget att vara tjurig på mig över....då det kan inte vara därför. Analysera vidare, tack ;)

Eline: Svartsjuke teorin är väl den jag lutar åt också. Men jag förstår inte varför

 
At 5:12 PM, Blogger :sericea: said...

intressant med killar som analyserar, trodde det bara var tjejjer som grävde hål i huvet på sig. :oD
teorin att hon skulle vara svartsjuk förstår jag inte, utan det är mera "kolla här jag är på dejt o det är inte med dig haha"-stilen.
skit i henne är lösningen.

 
At 5:37 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Yrkesskada, jag analyserar allt!!

 

Post a Comment

<< Home