Monday, December 12, 2005

Till AjjaB, min dejtingcoach

Jag vet inte om jag vill hålla med att jag speed-dejtar
Har de senaste veckorna i och för sig varit ute med fler mähä än på hela året
Faktiskt än på hela min tid som singel tror jag......men det beror nog mest på jobb (veckopendlade till Tokholm under 1,5 år. Ingen tid för annat under den perioden)

Först var det SMS-puckot som gärna ville gå ut och det var kanske lite överilat och inte så genomtänkt att säga "Ja"

Sen dök M upp, vi snackade mycket på SD och sen på telefon......kändes jävligt bra när vi efter några veckor bestämde oss för att ta en fika

Också har vi lilla T....en kär tös. Dock lite för kär.....i sitt ex
Jaja, sånt händer

Men hur ska jag veta vilka jag vill dejta om jag inte träffar dom??

Är ju inte så att det vimlar av singlar i min bekantskapskrets, finns nog bara två stycken och det är killar båda............så illa är det inte än att jag dejtar dom

På listan kvar nu som jag vill dejta är ju söta grannen, och henne vill jag ju verkligen dejta. Men det är ju helt baserat på att jag tycker hon är söt.....ytligt som fan ju!!

Men du, är det inte så att man måste smaka allt godis i påsen innan man väljer ut sin favorit?? ;)

Mmm, tackar mer än gärna Ja till din TV-dejt :)
Om du nu inte håller det emot mig och säger att jag dejtar för mycket, ha ha

Höll på att glömma länken du frågade efter, men här är den

4 Comments:

At 7:33 PM, Blogger ajja said...

Kära Hora (hahahahahahaha, absurt roligt) eftersom jag inte känner till din bakgrund så jättemycket kan jag bara utgå i från det jag läst. Vilket automatiskt slår på varningssignaler. Det är något (ja just det ja din text, men asså håll ut ja ska försöka förklara) som visar att du vill bort i från singellivet så fort som möjligt (och det vill vi ju alla så kalla mig inte dum i huvet nu för jag är inte klar) och det verkar resultera i en massa brudar. Mer menade jag nog inte.

Däremot har du rätt i att man ska smaka av det som finns, dumt vore annars.. Men nått, när jag funderat ut vad det kan vara, gör att du verkar ha föör brott..
Du kanske ska välja liiiite nogrannare så att du sliper dessa ytliga exemplar på kvinnor. För det verkar som om dom dejtar lika mycket som du. (Förutom kanske grannen hon är ju vår lilla sötis och henne får vi inte prata skit om, än)
All in all Kära Hora så ska du göra som du tycker är bäst. Om det funkar för dig. Jag ville bara va till nytta :)

Hörnet E MITT och låt bli min Julmust!!

 
At 7:55 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Haha haha, Kära Hora......ganska kul :)
Nästan lite Bullen varning på det.....Hej Bullen, jag har ett problem....

Hmm..har inte brått. Ska förklara i mitt nästa inlägg (känns fånigt att skriva en lång kommentar liksom)

Och du, du är till nytta :)

Syns i soffan då. Men du får ta höger hörnet för hunden ligger i det vänstra

 
At 8:57 PM, Blogger ajja said...

Haha, inbakadisoffanhora. :)

5 min kvar.

 
At 9:01 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Jävla tur du sa det, höll på att missa

 

Post a Comment

<< Home