Monday, December 12, 2005

Aldrig mer.....

Ska aldrig mer spela badminton eller företa mig någon annan fysisk aktivitet (Ja, kanske eventuellt juffsa lite då)
Fy fan vad jag har ont i hela kroppen efter den där kvarten på badmintonplanen igår.
Kan inte röra nacken, har sträckt röven (om man nu kan det), jag går som en stelopererad 80 årig käring och bredbent som John Wayne

Massage.....behöver massage
NU!!

Men istället får jag ta och putsa skorna, leta upp en hyffsat oskrynklig skjorta och en passande slips till imorgon. Måste ju vara stilig när man ska till västkustens huvudstad :)

5 Comments:

At 9:15 AM, Blogger ajja said...

(biter mig i tungan och lämnar egentligen ingen kommentar) ;)

 
At 7:32 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Hallå där!!

Säg!

 
At 8:36 PM, Blogger ajja said...

 
At 9:14 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

snäääälllaa
;)

 
At 1:15 AM, Blogger oscar said...

Klart som fan man kan sträcka sig i röven. Det gör jag varje gång jag spelar badminton med mer än tre veckors mellanrum.

Nu är vi för övrigt uppe i kanske 26 veckors mellanrum.

 

Post a Comment

<< Home