Monday, December 12, 2005

Helt seriöst....

ska försöka vara seriös för att förklara en sak för er i allmänhet och för min coach AjjaB i synnerhet :)

Har varit singel i två år ganska exakt nu efter ett 10-årigt förhållande som tog slut när A hade ihop det med B lite för mycket....jaja, sånt händer
Läs Aftonhorans (ganska kul faktiskt att det funkar att skriva in www.aftonhoran.se och komma rätt) undersökningar så ser du att nästan 50% är otrogna och det är ingen skillnad mellan könen.
Nu är det ju sådär med statistik och undersökningar, man kan tro på det om man vill eller låta bli.

Under min tid som singel jobbade jag ungefär 1 år i Tokholm, veckopendlade dit. Upp på måndagskvällen och hem igen på onsdag eller torsdagskvällen/natten.
Bodde på hotell och jobbade ganska mycket, vara bara hemma om helgerna brydde mig inte alls om att jag var singel. Det var ganska skönt faktiskt :)
Hade inte tid med vare sig dejtande eller annat socialt liv heller för den delen....
I år slutade jag med det förbannande resandet (alltså i den utsträckningen, reser lite fortfarande).

Köpte mig en hoj i våras och levde livet under ett par månader (ända tills jag kraschade med den), hade varken tid eller lust att dejta någon då iheller.
Var skitskönt att vara bara jag, hunden och hojen

Har ganska länge haft ett konto på SD och varit aktiv där i perioder
Mest för att det varit kul att snacka och flörta lite :)
Plus att jag var ju tvungen att kolla läget med hela SD grejen......som IT-Hora och datanörd måste man ha koll på även det ju

I höst har det blivit några misslyckade höftskott som resulterat i tidigare nänmda stolpskott och egentligen har det bara varit med en av dom (M) som jag egentligen velat gå ut, dom andra två var mer.....eh...vet inte vad jag ska säga....inte tänkt att bli så
Att sen lilla fröken T visade sig vara mer intressant än jag trodde var ju kul, mindre kul bara att hon också visade sig ha mer bagage än vad som var nyttigt.

Egentligen har jag ingen lust att dejta eftersom det är ett sånt förbannat spel alltihop....vad fan ska det vara så komplicerat för.

Kommer ihåg hur jag full som en spruta hånglade upp exet i ett kök på en fest, sen var det klart. Enkelt!!

Men den taktiken funkar inte längre av olika anledningar
Jag dricker inte längre så risken (eller chansen) att jag ska bli drängafull är minimal. Att jag inte dricker beror på två saker, den ena är att jag inte är så bra på det (eller jättebra på det beroende på hur man vill se det) den andra tänker jag inte gå in på just nu......

Nu börjar jag flumma ut och vet inte hur jag ska knyta ihop den här säcken egentligen........så det får räcka för denna gång

8 Comments:

At 9:56 PM, Blogger Brasved said...

Ja, visst är det jobbigt med det jäkla dejting-spelet? Hatar det också! :)

Jag hånglade också upp mitt ex när jag var aspackad, fast på en balkong. Klappat å klart sen, lixom :)

Va avensjuk jag blev på er tv-dejt!

 
At 10:13 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

det verkar vara så det går till, har pratat med mina bekanta om det och dom har gjort ungefär likadant
ekvationen ser ut ungefär såhär har jag kommit fram till:
sprit + brudar = fyllekåt => hångel + knulle = förhållande

På ett ungefär alltså :)

 
At 10:26 PM, Blogger ajja said...

Jäklar vad underhållande det är att få läsa om killars taktik och funderingar kring tjejer och dejting och ex och ditt å datt. Ni är så söta när ni sätter i gång.

Och där tog mina ord slut..

Nävars, hunden trampade på mig...

Nä men Ärligt min lilla hora. (GAAAH! HAHAHA! Kills me everytajm)
Min teori är att du inte har sprungit på "henne" i dom du har dejtat. Inte ens en uns av henne. Hade det varit nära eller bränns lite skulle du ha märkt det.

 
At 10:28 PM, Blogger ajja said...

SD förresten. Detta tjat om SD överallt. Är det inte lite överskattat??

 
At 10:34 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Du har rätt, jag har inte varit nära
Men hon kommer kanske att dyka upp endera dagen :)

Jo, SD är överskattat. Eller, det kanske det inte är...det passar säkert någon. Det är som Lunarstorm fast för vuxna :s
Men man måste ju kolla in läget innan man har en åsikt, och det har jag nu :D

Och förresten är jag söt alltid ;)

 
At 10:48 PM, Blogger ajja said...

Ja ska f-n. SD nästa då !

 
At 10:59 PM, Blogger ajja said...

Sen då?
Det var väldigt rörigt och hata Spray för att dom måste ta betalt för precis allting.

 
At 2:47 PM, Blogger Stora Morran said...

Shit pommes vad rolig du är!
"Var skitskönt att vara bara jag, hunden och hojen" he he sen när hojen pajade så kände du dig tvingad att börja data nu när inte bågen fanns längre. I die! Du är så skönt känslomässigt störd. Du ser på dateandet med killes som ett nödvändigt ont som man måste genomlida. I like your style!

 

Post a Comment

<< Home